The fault in our stars + tattoo

I fredags var det dags! För ca 3 veckor sedan läste jag boken "The Fault In Our Stars". Fick låna den av Maria som precis läst klart den. Och i fredags hade den världspremiär på bio! :D Som nästan alltid var boken bättre, men filmen var såå bra också!
 
Åh, och eftersom det oxå var Sveriges  nationaldag bestämde jag min för att baka kladdkaka och bjuds min familj hör på, och kan säga att det var en stor hit, tog väl en kvart sen vad det inte en endaste smula kvar ;)

I lördags så jobbade jag ett par timmar på morgonen, vilket var easy peasy eftersom Gage sov 40 min av den tiden. Efter det fixade jag en present till Maria som fyllde 19 i söndags.  Sedan på eftermiddagen plockade jag upp Maria, sedan åkte vi till tatueringsstudion där vi mötte Lisa och Céline. Eftersom vi var lite sena så hade redan Lisa börjat med sin tatuering, så hon satt där i stolen o gapade "OMG!! Gosh it hurts!" (hon gjorde en på foten), vilket gjorde Maria sjukt nervös då hon skulle göra en efter. Så ja, efter en stund var det hennes tur. Och efter det gjorde Céline också en, eftersom tatueraren hade tid. Meen jag gjorde inte någon. Var väldigt sugen på det, då jag skulle vilja ha en på foten, men vet att det skulle göra så sjukt ont så..det blev inget med det
Lisas

Marias

Célines( står Fearless)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu