Nyårslöften

Jag är inte direkt någon som tar nyårslöften på allvar, det blir alltid bara något som man står på nyårsafton och lovar, som sedan aldrig blir av. Men detta året ska jag verkligen försöka hålla mina löften, och tror att det kommer vara lättare denna gången att hålla dem. Mina löften är att:
 
*Njuta av min tid här i USA
*Våga prova på nya saker
*Äta nyttigare & träna mer
 
Det sista löftet kommer inte bli lika svårt detta året, för jag älskar gymmet som jag går till, och min v.familj äter väldigt nyttigt!
 
 
Om vi sedan ska byta ämne helt, idag är det exakt 2 veckor kvar till jag & Theresa tar flyget ner till San Francisco, och jag behöver väl knappt nämna att jag ser fram emot det Så Mycket?! ;)
 
 
Bjuder på en bild på min lunch idag ;)


 



Kommentarer
Postat av: Erland Forsström

Avocado, plocksallad, grahamsbröd och skinka. Kan man äta nyttigare?

Svar: Haha näe inte mycket ;)
nathaliesadventure.blogg.se

2014-01-18 @ 15:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu