Mer i kalendern

Hej igen! 
Hoppas allt är bra med er, vart ni än befinner er. Jag vet att några av er sitter och fryser på USA:s östkust, hoppas det inte är allt för kallt. Här runt Seattle regnar det, men det är väl ca 7 grader varmt.
 
Men varmare ska jag få det, för igår bokade jag & Theresa flygbiljetter till San Francisco! Det är bara för en helg, vi åker 31 januari och åker tillbaka 2 februari, men det ska bli riktigt kul! :D Bara 21 dagar tills dess
 
En annan sak som jag får lägga till i kalendern är Electric Run (som dock inte är förräns 8 augusti). Det är ett lopp på 5 km, men det är inte direkt seriöst. Det speciella med detta är att det är på kvällen när det är mörkt och de har massa neonlysen m.m. längst med vägen, och det spelas musik. Så det ska jag och ca 5 andra tjejer göra tillsammans :) (kolla videon nedan)
 
 
 
Bjuder även på en härlig bild jag tog på Gage några dagar innan jul :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu