Tillbaka till jobbet

Då var man tillbaka här uppe i Seattle igen och har jobbat 2 dagar, men jag kan säga att jag har varit rätt trött efter helgens utflykt, och det blir kanske inte bättre av att man välkomnas med bäbisspya (skämt o sidor) ;)

Idag när jag slutade jobba gick jag upp och tog ett fotbad. Och så Idag fyller Gages farfar 70 år, vilket vi firade med att gå ut och äta sushi (vilket var första gången jag åt det!). Det var två olika sorter som jag verkligen gillade, och dem hade tillagad fisk. Jag kan säga att jag smakade bara en med rå..

Jag håller även på att skriva ihop ett inlägg om hur helgen var, så jag tror att det blir klart imorgon.  Bered er på ett långt inlägg!

Me today:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu