21 dagar kvar..

Japp, då börjar jag nedräkningen till nästa resa. Den 28 februari (om 21 dagar) åker jag och Maria ner till Los Angles för att göra helgkursen där, vilket kommer bli roligt!

Men det är inte bara det som händer den helgen.. Om 23 dagar (alltså den söndagen) får jag träffa min bror o bästa vän igen!! De bokade flygbiljetter i förrgår, så de flyger till Los Angeles, sedan dagen därpå tar vi förmodligen bussen ner till San Diego! :D sen åker de hem på lördagen igen. 
Så ni kan ju gissa själva hur mycket jag ser fram emot denna helgen ;)

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu