Nu börjar nedräkningenpå riktigt

Som rubriken säger, nu kan jag verkligen börja räkna ner mid tid här, för idag kom dagen då jag fick information om mitt flyg hem till Sverige! Om 63 dagar så sätter jag mig på ett flyg till Reykjavik, och sedan flyger jag till Stockholm. Jag har verkligen blandade känslor om detta.. Det kommer verkligen blir sorligt att lämna allting här, det liv som man faktiskt har här nu,
Samtidigt ska det bli väldigt skönt att åka hem också, och få träffa min familj och alla efter ett år ifrån varandra.
 
 
Så, jaa.. 37 dagar tills jag är klar med att jobba, sen drar jag till Hawaii! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu