Go hiking

Hallå igen. Ja, jag känner mig ungefär som en zombie idag.. Så går det när man har film"kväll" och sista filmen slutar typ tidig, tidig morgon.. I fredags kom Maria över hit när hon slutat jobba, vilket var strax innan 22.00. Vi kollade på 2 filmen, sedan sov hon över här. Dagen efter åkte vi iväg för hiking. Vi åkte till ett ställe som ligger ca 45 min härifrån, och rundan som vi tog hette Rattlesnake som var ca 5 miles. Först satte vi oss vid sjön som var där och hade lite picknick, sedan började vandringen. Tog en timme att gå upp, och nästan 50 min ner igen. Men utsiktien från toppen var riktig häftig! Tror det var ungefär 600 meter högt.
 
Efter det åkte vi till ett outlet som bara låg några minuter bort, så då blev det lite shopping också.  Sen åkte vi hem till Maria och hade filmkväll, och så sov jag över där. Idag har vi som sagt varit väldigt trötta(både från lack av sömn och an vandringen dagen innan, känns En Aning i benen ;) ), så efter frukosten kollade vi på ännu en film, haha. Sedan drog vi till Panera Bread för lunch, sedan skjutsade hon hem mig. Så det var hur min helg såg ut.

Sjön, dags för picknick!
Vi gick upp till denna toppen!

Here we go


Framme!
 
 
 
 



Vi kommer absolut göra detta flera gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu