Sjukhusbesök x5

 
Halloj igen!
Just nu känns det som jag är sjukhusets nya stammis, jag har varit där 5 gånger på en vecka, tre av gångerna var till och med samma dag! Orsakerna har varit att när man ska åka och jobba utomlands så måste man få ett hälsointyg på att man är frisk och har fått vissa vaccinationer mm. Dock krånglade det lite för mig, vilket gjorde att jag fick åka till sjukhuset tre gånger samma dag, men nu har jag det i alla fall! Sedan, då jag inte är vaccinerad mot turberkulos, var jag tvungen att testa mig för det, men nu är jag klar med sjukhuset och jag hoppas att jag slipper gå dit någon gång mer nu innan jag åker.
 
Annars så händer det inte så mycket just nu, jag har tänkt börja packa lite smått i helgen då det bara är 18 dagar kvar tills jag åker (22 dagar tills jag får träffa min "nya familj" ) ! Det börjar verkligen närma sig! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu