Uppdatering

Hello. Tänkte att jag skulle ge er lite uppdatering på vad som hänt de senaste dagarna, dock har jag jobbat mestadels så det är inga speciella grejer som hänt.
 
I söndags hade vi ju främmat, som jag nämnde i förra inlägget. Det var två familjer med varsitt barn och så en annan tjej, så vi var ganska många i huset, men det var verkligen trevligt! Den amerikanska fotbollen var på TV:n och det pratades väldigt mycket om det, och så åt vi pizza.
 
Igår följde min värdmamma med mig till banken och fixade ett bankkonto till mig. Vi skulle egentligen gjort detta för ett par veckor sedan, men olika saker har hela tiden kommit ivägen. Men nu har jag det iaf!
 
 
Idag var det dock "olycksdagen" för Jackson. Vi var i lekparken och han halkade och slog i munnen så det bara rann blod. Som tur var befann vi oss i parken bara 3 hus ifrån vårat, så vi var snabbt hemma igen (dock var det klurigt nog när jag hade de två andra killarna med mig). När vi kom hem sköljde vi ur hans mun, och som tur var var min v.mamma hemma idag. Men hon fick ringa hem min v.pappa och ta med Jackson till sjukhuset, då två av hans tänder var lösa. Så inom de närmaste dagarna kommer han att tappa de båda tänderna. Det kluriga blir bara vad han ska äta under dessa dagar då det är hans ena framtand och tanden jämte som är lösa, så han kan knappt tugga. Stackarn
 
Annars har jag inget att berätta just nu. Imorgon ska jag eventuellt träffa Katrine igen (hon som jag gick på bio med) en kort stund. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu