Bloggare för varenda unge

Hoppas ni där hemma har haft en bra dag. Jag själv har tagit sovmorgon idag och ska sedan jobba från 15-21, men det blir bara den lille idag då de andra ska iväg på bröllop.
 
Tänkte också berätta att jag precis har blivit "Bloggare för varenda unge". Det är UNICEF som skapat detta, och syftet är att man ska kunna hjälpa till att sprida olika budskap. Tre gånger om året + vid speciella tillfällen kommer jag få ett mejl med information m.m som jag kommer dela med mig av här, och jag kommer även ta  nyheter från deras blogg då jag känner för det.
 
UNICEF/Kate Holt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu