Snabbt inlägg om helgen

Då har ännu en vecka gått, och jag har jobbat på, 45 timmar som vanligt.
 
Helgen har verkligen varit bra. Igår plockade Katrine & Theresa upp mig här och så åkte vi och åt middag. Efter det åkte vi hem till Katrine och hade filmkväll. Supermysigt! Massa tjejssnack, ansiktsmask, två filmer ("The house at the end of the street" och en jag inte vet vad den heter) och massa godis. Och det huset! Eller själva huset är inte så speciellt, men läget! Theresa o jag blev typ helt paffa när vi såg det, för man får sådan Twilight-känsla! Huset ligget inte riktigt i skogen, med det är massa träd runt omkring, men om man ej sett Twilight-filmerna går det inte att förklara vad som är så speciellt ;) Men vissa delar av dem filmerna är ju filmade inte långt härifrån, så det hade varit roligt att åka dit nån gång!
 
I alla fall, idag tog vi sovmorgon, sen började vi dagen med att kolla ännu en film (the Rebound ). Sedan åkte vi och tvättade Katrines bil, vilket vi inte behöver gå in mycket närmare på.. haha, jag kan säga att det var ett litet missförstånd från våran sida.. Efter det åkte vi till Bellevue, till ett shoppingcenter, men vi var så trötta så det blev i stort sett inget shoppat. Utan efter ett tag gick vi till Cheesecake Factory för middag och liten cheesecake till efterrätt, supergott!
Nu är jag hemma igen, och är så trött att jag är förvånad att jag inte somnat under tiden som jag skrivit detta inlägget, och klockan är bara strax efter 19!
 
Hudson i lekparken
 
Har ingen bra bild, men detta är lite av det man ser när man kollar ut genom Katrines glasdörr
 
Cheesecake! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu