Flyttdax

Då var min sista dag hos denna familjen här! Känns väldigt underligt, men bra. Jag skulle egentligen jobbat från 15-19 idag, men jag fick vara ledig hela dagen istället så jag kan packa och städa ur rummet.
Ikväll kommer sedan min LCC och hämtar upp mig, så får jag bo hos henne ett tag.
Så idag började jag med att skypa med pappa, sedan tog jag en promenad och nu är jag mitt uppe i packandet, och ska strax skypa med mamma.
 
Jag frågade min LCC hur lång tid jag har kvar att hitta en familj, men hon visste inte utan vi får reda på mer på måndag/tisdag.. Jag är dock matchad med en familj nu, men det kommer bli väldigt mycket jobb där också om jag tar dem kan jag säga. Inte för att jag räknade med ett slappt år här. Vi får se hur det blir.. Jag skriver igen när jag vet mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu