Detta att inte veta...

Hej igen!
Jag har fortfarande inte hittat någon ny familj, utan jag går här och håller tummarna dag ut & dag in på att det vilken dag som helst ska dyka upp en bra familj. Helst skulle jag vilja hitta en familj här i närheten, av olika skäl, men nu känner jag bara att sålänge jag får en familj överhuvudtaget så är jag nöjd. Jag är inte helt säker hur lång tid till som jag har på mig här. Fast jag har en kompis nere utanför Los Angeles som nu har varit i rematch i en månad, så man kan få mer tid om man har tur.
Men detta att inte veta.. Inte veta vart jag kommer hamna och hur långt tid det tar innan jag hittar en familj, eller om jag till och med måste åka hem igen. Det tar allt på ens krafter då det är något man ständigt går och tänker på.
 
Idag fick jag också reda på att jag på lördag kväll flyttar till min LCC och bor där istället. Så jag har alltså bara 2 jobbdagar kvar i denna familjen.
Så nu ska jag börja packa en del av mina saker, vilket känns sjukt konstigt..!
 
Det är väl det jag har att berätta nu. Sen börjar vädret ändras här nu. Det bara smällde till så blev det sjukt mycket kallare på en gång.
 
Här är några bilder från de senaste dagarna:
Nästa vecka är det ju Thanksgiving här, så tvillingarna och jag gjorde ett par thanksgiving-kalkoner
Tvillingarna fick dessa av sin farmor, rätt söta ;)
Nick bara växer och växer. Nu är han 22 dagar gammal
Alla killarna bara älskar att vara på mitt rum på kvällarna, o hoppa runt i min säng och leka med allt vad de hittar på skrivbordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu