Tack

Ja ville bara säga tack. Tack till alla som stöttade o peppade mig genom hela min rematch-tid. Även att jag hade en relativt lätt sådan så är det fortfarande tufft att gå igenom det. Framför allt eftersom man ej har någon aning om vart i världen man kommer befinna sig en vecka senare.
Jag har haft mina upp- och nedgångar,  det tog ju trots allt 5 veckor från det att jag bestämde mig för att byta familj, till att jag flyttade in hos den nya.  Men tack vare allt stöd har det inte varit så mycket deppande :)

Man måste själv vara au pair för att verkligen fatta vad allt detta innebär o hur man känner sig under den tiden (även det räcker knappt,  man måste nästan själv gå igenom hela processen). O det är så många au pairer som stöttat mig genom detta, även personer som jag bara träffade några dagar på au pair-skolan. Det finns verkligen ett speciellt band mellan alla au pairer.
 
Så åter gen, Tack så mycket, och nu hoppas vi att allt fortsätter såhär bra som det börjat i den nya familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu