So excited!!

Hej & Hallå!
Då har jag varit hos familjen en vecka och jag trivs bara mer och mer för varje dag som går. Imorgon har jag även varit i USA i 3 månader, vilket är nästan en fjärdedel av min tid här, minst sagt Sjukt vad tiden går fort! Men nu har jag massa roligt på gång här borta :)
 
Så i lördags åkte jag, Theresa & Maria till IKEA! Haha jag har nog aldrig varit så peppad på att åka dit som jag var nu. Att bara gå runt där, känna igen allt, läsa svenska ord, och såklart äta köttbullar ;) Köpte även julklapparna till familjen där.
Efter det sov jag över hos Theresa, då vi hade lite saker att göra.. Vi och Lisa ska nämligen åka till Vancouver (Kanada) nästa helg!! :-D Är så sjukt taggad för det! Så på kvällen bokade vi bussbiljetterna (tar ca 3 timmar dit) och bokade hostel. Vi åkte från Seattle 13.00 på fredag, och kommer hem ca 17.00 på söndagen.
 
Nästa sak som vi fixade var att vi köpte biljetter till en OneRepublic-konsert (med The Script som förband) som är i Juni!! :-D Jag älskar OneRepublic, så kan knappt vänta tills det är dags för konserten! :D
 
Här är mitt nya hem! Vi hade snö här i fredags, men det försvann igen dagen därpå
 
Köttbullar på IKEA
 
Köpte även en påse Lussebullar :)
 
Här är julklapparna till min familj. Till Gage: gosedjur(hund) & haklappar. Till min v.mamma: choklad-doftljus. Till min v.pappa: film- The great Gatsby. Till båda föräldrarna köpte jag också en ram och framkallade ett foto som jag tog på Gage för ett par dagar sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu