Slappa dagar

Ja, som rubriken säger, de senaste dagarna har varit väldigt slappa. Kollat på massa filmer, varit med Theresa en hel del, och bakat kakor med henne och hennes värdbarn. Idag drog jag och 5 andra för att gå på bio på förmiddagen. Vi såg Catching Fire (så bra!!). Vi hade egentligen planerat att bara åka hem igen efter det, men jag & 3 andra åkte istället till Bellevue mall och gick runt där ett par timmar. Sen åkte vi tillbaka hit till Kirkland, och klockan var redan halv 6. Men vi släppte av två tjejer, plockade upp två andra, sen åkte vi till Downtown, åt lite asiatisk mat och sedan gick vi runt på gatorna då de hade typ som julmarknad. Det var lite mysigt, men vi frös så (var ca -6 C ), så vi var ganska snabbt klara. Sen åkte vi hem var för sig.
 
Fram tills för bara några dagar sedan har jag verkligen inte haft någon julkänsla alls, och tror att det mest har berott på hela rematch-grejjen. Men nu har jag börjat komma in i julstämningen och jag lyssnar på massa julmusik, och såklart kollar jag på den svenska julkalendern på datorn ;)
Det är också så mysigt med all julbelysning som folk har på sina hus!
 
Nu ska jag kolla på ännu en film! Godmorgon/Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu