Ny månad = ny start

Hallojj igen
Glömde helt bort att skriva ett till inlägg här som jag skrev att jag skulle, så jag skriver nu istället.
I lördags gjorde jag inte så mycket under dagen, men på kvällen gick jag, Theresa & Lisa på bio och såg filmen "The Book Thief". Bra film, inte den bästa jag sett kanske, men fortfarande bra. Var ju också roande att höra de två andra då och då börja gapskratta, då de är från Tyskland och filmen utspelade sig där (under 2:a världskriget), så ibland sa skådespelarna något enstaka ord på tyska, o det tyckte de tydligen var kul ;)
 
Igår var det 1:a december & första advent (tiden går verkligen fort, idag har jag redan varit i USA i 10 veckor!!).
Men eftersom i stort sett hela November har varit lite tuff/jobbig och mång problem har uppstått, så var det nu skönt med ny månad, så jag kan försöka lämna detta bakom mig och börja om på nytt. Och jag måste säga att månaden inte kunde börja mycket bättre. Första dagen och jag kommer i kontakt med en familj som jag blev intresserad av, och dag 2 (idag) möter jag föräldrarna och nu är det bestämt, JAG HAR EN NY FAMILJ!! :D Just nu är jag bara så himla glad och lättad! (även att det fortfarande är en liiten del av mig som inte helt vill tro det, då jag ej vill bli för besviken om ännu en sak skulle dyka upp och förstöra detta..) Men jag är säker på att om jag inte hade hittat denna familjen nu så hade jag suttit hemma i Sverige igen denna kommande helg.
 
Så jag ser verkligen fram emot denna månaden, och nu kan jag äntligen börja planera saker igen! Det har varit en av de jobbigaste sakerna under dessa veckor, att inte kunna planera något, för man inte vet vart i världen man befinner sig en vecka fram från den stunden. Men nu kan jag planera inför julen, nyår, helgklassen, och såklart: en resa till Vancouver! :D
För övrigt snöade det här idag! Det var ytterst lite, varade bara i någon minut, men ändån :)
 
Hoppas att allt är bra med er andra också och att December ser lovande ut även för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu