4 days

Nu har jag jobbat 4 dagar här, och allt har gått bra (jag behöver väl inte ens nämna att skillnaden mot hur jag hade det innan är enorm..!) Gage måste vara den lättaste bebisen att ta hand om, han skrattar och ler hela tiden! :)
Och mina värdföräldrar är jättetrevliga! Så allt är bara bra här borta nu
 
Så mitt humör är typ på topp nu! Och börjar planera saker nu, och det kommer bli så bra :D
 
Här är lille Gage! :D
 
Detta var vad jag "vann" på spelet som vi spelade på au pair-mötet: Bodylotion som luktar såå gott!
 
Förra veckan gjorde jag & Theresa julkort och skickade hem till Sverige/Tyskland. En dag satte vi oss även på Starbucks med dem o pysslade vid ett litet bord, Why Not liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu